@natural_life_inspiration_

Opis profilu:
Moj profil jest głowie poświęcony sprawdzaniem nowych kosmetyków do ciała jak i do twarzy oraz nowymi trendami make up
Typ influencera:
Zweryfikowany przez instamarketing.pl
Adres profilu:
https://www.instagram.com/natural_life_inspiration_
Kategoria:
Beauty
Odsłony profilu:
33

Wszystkie informacje dostepne na stronie (profilu influencera natural_life_inspiration_) pochodzą od influencera i udostepniane są za jego zgodą. Informacje aktualizowane są cyklicznie. Instamarketing.pl w sposób automatyczny wyświetla dane dotyczące odsłon profilu @natural_life_inspiration_.

Warunki współpracy z influencerem

Sprawdź jakie elementy dot. współpracy w zakresie Influencer Marketingu akceptuje Kamil Hodor !

Lokowanie produktów

Kamil wyraża zgodę na lokowanie produktów w postach publikowanych na profilu.

Koszt został ukryty, wyślij zapytanie aby poznać warunki współpracy.

Transmisja na żywo

Kamil wyraża zgodę na prowadzenie transmisji na żywo z przekazem reklamowym.

Koszt został ukryty, wyślij zapytanie aby poznać warunki współpracy.

Organizacja konkursów

Kamil wyraża zgodę na współorganizację konkursów z nagrodami reklamodawcy.

Koszt został ukryty, wyślij zapytanie aby poznać warunki współpracy.

Video sponsorowane

Kamil wyraża zgodę na publikację postów sponsorowanych w formie video.

Koszt został ukryty, wyślij zapytanie aby poznać warunki współpracy.

Posty sponsorowane

Kamil wyraża zgodę na publikację postów sponsorowanych w formie zdjęć.

Koszt został ukryty, wyślij zapytanie aby poznać warunki współpracy.

Relacje sponosorwane

Kamil wyraża zgodę na osadzenie posta sponsorowanego w formie relacji.

Koszt został ukryty, wyślij zapytanie aby poznać warunki współpracy.

Wyślij zapytanie o współpracę

Skontaktuj się z nami aby nawiązać współpracę z influencerem natural_life_inspiration_!

Zapytanie zostało wysłane pomyślnie - dziękujemy. Postaramy się odpowiedzieć na przesłane zapytanie dot. współpracy możliwie jak najszybciej.

Przy wycenie poszczególnych aktywności uwzględniamy oczekiwania (cennik) Influncera deklarowane podczas zapisywania się do bazy (katalogu) Influencerów. Stale analizujemy liczbę folowersów, engagement rate (polubienia i komentarze pod postami), zaangażowanie właściciela w prowadzenie profilu oraz kretywność w celu rzetelnej wyceny działań reklamowych na profilu .