Opis profilu:
Mama nastolatka która chcę się dzielić wydarzeniami z życia codziennego z innymi osobami.
Typ influencera:
Zweryfikowany przez instamarketing.pl
Adres profilu:
www.instagram.com/anka_tyka
Kategoria:
Lifestyle
Odsłony profilu:
68

Wszystkie informacje dostępne na niniejszej stronie (profilu influencera Anna Tyczyńska) pochodzą od influencera i udostepniane są za jego zgodą. Informacje dotyczączące konta Instagram @anka_tyka aktualizowane są cyklicznie. Instamarketing.pl w sposób automatyczny wyświetla dane dotyczące odsłon profilu @anka_tyka w zasobach własnych.

Warunki współpracy z influencerem anka_tyka

Sprawdź jakie elementy dot. współpracy w zakresie Influencer Marketingu akceptuje Anna Tyczyńska!

Lokowanie produktów

Anna wyraża zgodę na lokowanie produktów w postach publikowanych na profilu.

Transmisje na żywo

Anna wyraża zgodę na prowadzenie transmisji na żywo z przekazem reklamowym.

Posty sponsorowane

Anna wyraża zgodę na publikację postów sponsorowanych w formie zdjęć.

Organizacja konkursów

Anna wyraża zgodę na współorganizację konkursów z nagrodami reklamodawcy.

Video sponsorowane

Anna wyraża zgodę na publikację postów sponsorowanych w formie video.

Relacje sponsorowane

Anna wyraża zgodę na osadzenie posta sponsorowanego w formie relacji.

Koszta poszczególnych usług, które akceptuje Anna Tyczyńska zostały ukryte. Wyślij zapytanie aby poznać warunki współpracy oraz kosztorys poszczególnych aktywności na profilu instagram.com/anka_tyka. Zacznij współpracować z influencerem @anka_tyka!

Tylko krok dzieli cię od współpracy z anka_tyka

Wyślij zapytanie

Skontaktuj się z nami aby nawiązać współpracę z influencerem anka_tyka!

Zapytanie zostało wysłane pomyślnie - dziękujemy. Postaramy się odpowiedzieć na przesłane zapytanie dot. współpracy możliwie jak najszybciej.

Skontaktuj się z nami i porozmawiaj na temat współpracy z użytkownikiem Instagrama prowadzącym profil @anka_tyka! Przy wycenie poszczególnych aktywności uwzględniamy oczekiwania finansowe Influncera deklarowane podczas zapisywania się do bazy (katalogu) Influencerów. Stale analizujemy liczbę folowersów, engagement rate (polubienia i komentarze pod postami), zaangażowanie właściciela w prowadzenie profilu oraz kretywność w celu rzetelnej wyceny działań reklamowych na profilu anka_tyka.