Jak zostać Influencerem?

Posiadasz profil z naturalnymi folowersami? Twoje posty zdobywają kilkaset lub tysiące polubień? Jeżeli odpowiedź na te pytnia jest twierdząca, to zapraszamy Cię do współpracy, dzięki której zmonetyzujesz swój profil! Zadbamy o to, aby trafiały do Ciebie propozycje płatnej współpracy.

Co zyskasz współpracując z nami?


Prezenty w postaci produktów

Otrzymuj prezenty w postaci produktów (kosmetyki, odzież, obuwie, książki, gadżety oraz inne przedmioty) w zamian za nienachalne ich lokowanie w swoich postach.

Wynagrodzenie za publikacje

Zarabiaj na publikacji postów (zdjęcia oraz video), relacjach, transmisjach na żywo, lokowaniu produktów oraz organizacji konursów! Zacznij generować realny zysk prowadząc profil...

Jak zostać Influencerem?
Tylko krok dzieli cię od zgłoszenia profilu do naszej bazy Influencerów

Formularz zgłoszeniowy

Aby zgłosić się do bazy influencerów Twój profil powinien posiadać minimum 1001 obserwujących oraz odpowiednie zaangażowanie w ostatnio opublikowanych postach. Jeżeli posiadasz mniej niż 1001 obserwujcych oraz/lub niskie zaangażowanie pod postami, to nie zgłaszaj swojego profilu do katalogu influencerów! Konta niespełniające kryteriów będą odrzucane bez informowania o tym fakcie zgłaszającego.

Kategoria Twojego profilu Instagram to:

 

Jakie wynagrodzenie chcesz uzyskiwać za współpracę?

Wybierz elementy, którymi jesteś zainteresowny/a i wprowadź wartości - np.: 25. Dla elemnetów, którymi nie jesteś zainteresowny/a wprowadź zero - 0.

Wyraź zgodę na publikację zgłoszenia na stronie wwww:

 

Zgłoszenie przesłano pomyślnie. Sprawdź za 2-3 dni czy Twój profil został dodany do katalogu jeżeli wyraziłeś/aś zgodę na publikację zgłoszenia na naszej stronie.

  • * Wszystkie dane są wymagane do przetworzenia oraz rozpatrzenia wniosku dot. zgłoszenia Influencera. W przesyłanym formularzu zgłoszeniowym prosimy o staranne wskazanie loginu (nazwy użytkownika) Instagram bez @ lub innych dodatkowych znaków. Przykładowo dla profilu dostępnego pod adresem instagram.com/instamarketing.pl należy wskazać login instamarketing.pl. Niepoprawne wskazanie loginu skutkować będzie nierozpatrzeniem wniosku zgłoszeniowego do bazy influencerów InstaMarketing. Opis profilu powinien zawierać informacje o Tobie i Twoim profilu (np.: kim jesteś, dlaczego prowadzisz profil Instagram). Opis profilu powinien być krótki, treściwy i starannie przygotowany - minimum 250 i maximum 300 znaków ze spacjami.

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

Sprawdź najczęściej zadawane pytania oraz odpowiedzi w zakresie influencer marketingu. Dowiedz się o co pytają użytkownicy i sprawdź nasze odpowiedzi na często pojawiające się pytania.

Jak to działa?

Zasada działania jest bardzo prosta. Zgłaszasz swój profil do bazy (katalogu) Influencerów Insta Marketing - uzupełniając prosty i krótki formularz (dostępny powyżej). Oznaczasz działania marketingowe, które możesz realizować na swoim profilu i przesyłasz formularz. Podczas wysyłania formularza nasz system wstępnie zweryfikuje Twój profil - sprawdzi automatycznie podstawowe dane profilu, takie jak: liczbę postów, obserwujących, obserwowanych, średnią liczbę polubień oraz komentarzy jakie zdobywają Twoje posty (analizując 5 ostatnio dodanych postów). W przeciągu 48h od otrzymania zgłoszenia, poddamy Twój profil oględzinom oraz analizie. Sprawdzimy naturalność folowersów, engagement rate (zaangażowanie na profilu) oraz Twoją kreatywność. W przypadku pozytywnej oceny profilu skontaktujemy się z Tobą w celu zweryfikowania stawek za poszczególne aktywności - sugerując Ci ich odpowiedni poziom (bazujący na analizie profilu). Od Ciebie będzie zależeć, czy zgodzisz się z naszą propozycją, czy pozostaniesz przy swoich stawkach przesłanych w formularzu zgłoszeniowym. Po wypracowaniu cennika, utworzymy Twój osobisty profil Influencera InstaMarketing i rozpoczniemy poszukiwania reklamodawców, którzy nawiążą z Tobą współpracę.

Jakie muszę spełnić warunki aby dołączyć do bazy (katalogu) Influencerów?

Aby dołączyć do bazy (katalogu) Influencerów InstaMarketing musisz posiadać publiczny profil Instagram - dostępny dla każdego, na którym publikujesz regularnie posty. Twoje posty powinny cieszyć się zainteresowaniem odbiorców, a sam profil powinien posiadać kilka tysięcy lub kiladziesiąt/kilkaset tysięcy naturalnych obserwujących. Profile z niskim zaangażowaniem oraz "sztucznie napompowaną" liczbą obserwujących będziemy dyskredytować, informując mailowo w czym tkwi problem.

Czy obecność w bazie (katalogu) influencerów jest płatna?

Obecność w bazie (katalogu) Influencerów InstaMarketing jest bezpłatna. Zgłaszając swój profil do naszego katalogu nie poniesiesz żadnych kosztów. Możesz tylko zyskać, bez żadnego ryzyka. Zgłoś swój profil do naszje bazy i czekaj na propozycje współpracy. Zwiększ bezpłatnie swoje szanse na zdobycie dodatkowych pieniędzy.

Czy mogę umieścić link do swojego profilu Influencera na profilu Instagram?

Oczywiście! Swój link profilowy Influencera (przykładowy link: instamarketing.pl/influencerzy/soniawoj/) otrzymasz po przesłania wniosku o dołączenie do bazy (katalogu) Influencerów InstaMarketing oraz akceptacji, która może otrwać nawet kilka dni roboczych. Link możesz wstawić edytując ustawienia swojego profilu Instagram, uzupełniając pole "Witryna Internetowa". Przed dodaniem linka do swojego profilu zalecamy jego skrócenie np. za pośednictwem platformy goo.gl. Po zapisaniu ustawień link do Twojego profilu będzie dostępny w Twoim Instagramowym BIO, informując tym samym potencjalnych reklamodawców jakie formy współpracy akceptujesz.

Kiedy prześlecie zaproszenie do kampanii w zakresie influencer marketingu?

Zaproszenie do kampanii wysyłamy indywidualnie w momencie gdy zgłasza się do nas reklaodawca zainteresowany współpracą z konkretnym Influencerem znajdującym się w naszej bazie. Zaproszenia wysyłamy również po akceptacji wtępnej listy influencerów przez naszych reklamodawców do wybranych osób z naszej bazy.

Jak zacząć być influencerem?

Nie musisz spełniać specjalnych warunków aby zacząć być influencerem. Każdy może zostać influencerem! Aby zostać Influencerem zbuduj swoja widoczność oraz "markę" w social media. Spróbuj się wyróżnić, podejdź do budowy swojej widoczności nieszablonowo.

Czy influencer zarabia?

Nie zawsze udział w kampanii influencerskiej wiąże się z zarobkami. Czasami wynagrodzeniem za udziałą w kampanii bywa wypłacane w tzw bartarze - influencer zamiast wynagrodzenia otrzymuje produkty marki lub nagrody rzeczowe. Zdarza się jednak, że za konkretną publikację, lokowanie produktu reklamodawca wypłaca Influencerowi wynagrodzenie uzależnione od wielkości, rozpoznawalności oraz zasięgów "social meiowego celebryty".

Jak zostać managerem influencera?

Aby zostać managerem Influencera musisz posiadać szeroką wiedzę w obszarze social media, popartą wieloletnim doświadczeniem. Zwykle wiedzę taką zbobyć można w agencji digital/social media lub pracując przy działaniach z obszaru mediów społecznościowych po stronie Klienta.

Ile zarabia influencer za post?

To zależy. Każdy influencer zarabia inaczej, bo nie ma 2 takich samych osobowości. Zarobki za publikację jednego posta kształtują się od kilku złotych do kilkuset tysięcy złotych. Im większa rozpoznawalność oraz wpływ na masy, tym większe gaża za publikację jednego posta!

Jak zarabia manager influencera?

Manager infuencera zwykle zarabia w oparciu o stałe fee + zmienną uzależnioną od przychodów influencera prowizję. Zarobki mogą kształtować się od kilkuset złotych do kilkunastu tysięcy złotych miesięcznie.

Jaki powinien być influencer w sieci?

Influencer w sieci powinien być przede wszyskim naturalny i szczery w swoim przekazie. Nie powinien ulegać emocjom, które w skrajnych przypadkach potrafią pogrążyć karięrę oraz kontrakty.

Jak wygląda praca influencera?

Praca influencera nie ma stałego schematu. Każdy jest inny i każdy ma swój indywidualny styl życia. Stałym elementem i narzędziem pracy influencera jest telefon i/lub aparat za pomocą któego wykonywane są zdjęcia. Dzień bez zdjęcia/relacji zdarza się rzadko.