Jak to działa?
Zasada działania jest bardzo prosta. Zgłaszasz swój profil do bazy (katalogu) Influencerów Insta Marketing - uzupełniając prosty i krótki formularz (dostępny powyżej). Oznaczasz działania marketingowe, które możesz realizować na swoim profilu i przesyłasz formularz. Podczas wysyłania formularza nasz system wstępnie zweryfikuje Twój profil - sprawdzi automatycznie podstawowe dane profilu, takie jak: liczbę postów, obserwujących, obserwowanych, średnią liczbę polubień oraz komentarzy jakie zdobywają Twoje posty (analizując 5 ostatnio dodanych postów). W przeciągu 48h od otrzymania zgłoszenia, poddamy Twój profil oględzinom oraz analizie. Sprawdzimy naturalność folowersów, engagement rate (zaangażowanie na profilu) oraz Twoją kreatywność. W przypadku pozytywnej oceny profilu skontaktujemy się z Tobą w celu zweryfikowania stawek za poszczególne aktywności - sugerując Ci ich odpowiedni poziom (bazujący na analizie profilu). Od Ciebie będzie zależeć, czy zgodzisz się z naszą propozycją, czy pozostaniesz przy swoich stawkach przesłanych w formularzu zgłoszeniowym. Po wypracowaniu cennika, utworzymy Twój osobisty profil Influencera InstaMarketing i rozpoczniemy poszukiwania reklamodawców, którzy nawiążą z Tobą współpracę.
Jakie muszę spełnić warunki aby dołączyć do bazy (katalogu) Influencerów?
Aby dołączyć do bazy (katalogu) Influencerów InstaMarketing musisz posiadać publiczny profil Instagram - dostępny dla każdego, na którym publikujesz regularnie posty. Twoje posty powinny cieszyć się zainteresowaniem odbiorców, a sam profil powinien posiadać kilka tysięcy lub kiladziesiąt/kilkaset tysięcy naturalnych obserwujących. Profile z niskim zaangażowaniem oraz "sztucznie napompowaną" liczbą obserwujących będziemy dyskredytować, informując mailowo w czym tkwi problem.
Czy obecność w bazie (katalogu) influencerów jest płatna?
Obecność w bazie (katalogu) Influencerów InstaMarketing jest bezpłatna. Zgłaszając swój profil do naszego katalogu nie poniesiesz żadnych kosztów. Możesz tylko zyskać, bez żadnego ryzyka. Zgłoś swój profil do naszje bazy i czekaj na propozycje współpracy. Zwiększ bezpłatnie swoje szanse na zdobycie dodatkowych pieniędzy.
Czy mogę umieścić link do swojego profilu Influencera na profilu Instagram?
Oczywiście! Swój link profilowy Influencera (przykładowy link: instamarketing.pl/influencerzy/soniawoj/) otrzymasz maksymalnie do 48 godzin od przesłania wniosku o dołączenie do bazy (katalogu) Influencerów InstaMarketing. Link możesz wstawić edytując ustawienia swojego profilu Instagram, uzupełniając pole "Witryna Internetowa". Przed dodaniem linka do swojego profilu zalecamy jego skrócenie np. za pośednictwem platformy goo.gl. Po zapisaniu ustawień link do Twojego profilu będzie dostępny w Twoim Instagramowym BIO, informując tym samym potencjalnych reklamodawców jakie formy współpracy akceptujesz.