Opis profilu:
Profil skierowany do osób które lubią podróże, naturę oraz korzyść z życia.
Typ influencera:
Zweryfikowany przez instamarketing.pl
Adres profilu:
www.instagram.com/mr.skrabi
Kategoria:
Travel
Odsłony profilu:
333

Wszystkie informacje dostępne na niniejszej stronie (profilu influencera Mateusz Skrabacz) pochodzą od influencera i udostepniane są za jego zgodą. Informacje dotyczączące konta Instagram @mr.skrabi aktualizowane są cyklicznie. Instamarketing.pl w sposób automatyczny wyświetla dane dotyczące odsłon profilu @mr.skrabi w zasobach własnych.

Warunki współpracy z influencerem mr.skrabi

Sprawdź jakie elementy dot. współpracy w zakresie Influencer Marketingu akceptuje Mateusz Skrabacz!

Inicjowanie interakcji

Mateusz wyraża zgodę na lokowanie produktów w postach publikowanych na profilu.

Transmisje na żywo

Mateusz wyraża zgodę na prowadzenie transmisji na żywo z przekazem reklamowym.

Posty sponsorowane

Mateusz wyraża zgodę na publikację postów sponsorowanych w formie zdjęć.

Organizacja konkursów

Mateusz wyraża zgodę na współorganizację konkursów z nagrodami reklamodawcy.

Video sponsorowane

Mateusz wyraża zgodę na publikację postów sponsorowanych w formie video.

Relacje sponsorowane

Mateusz wyraża zgodę na osadzenie posta sponsorowanego w formie relacji.

Koszta poszczególnych usług, które akceptuje Mateusz Skrabacz zostały ukryte. Wyślij zapytanie aby poznać warunki współpracy oraz kosztorys poszczególnych aktywności na profilu instagram.com/mr.skrabi. Zacznij współpracować z influencerem @mr.skrabi!

Tylko krok dzieli cię od współpracy z mr.skrabi

Wyślij zapytanie

Skontaktuj się z nami aby nawiązać współpracę z influencerem mr.skrabi!

Zapytanie zostało wysłane pomyślnie - dziękujemy. Postaramy się odpowiedzieć na przesłane zapytanie dot. współpracy możliwie jak najszybciej.

Skontaktuj się z nami i porozmawiaj na temat współpracy z użytkownikiem Instagrama prowadzącym profil @mr.skrabi! Przy wycenie poszczególnych aktywności uwzględniamy oczekiwania finansowe Influncera deklarowane podczas zapisywania się do bazy (katalogu) Influencerów. Stale analizujemy liczbę folowersów, engagement rate (polubienia i komentarze pod postami), zaangażowanie właściciela w prowadzenie profilu oraz kretywność w celu rzetelnej wyceny działań reklamowych na profilu mr.skrabi.