@kamila_glowa

Opis profilu:
Staram się aby mój profil był coraz lepszy, marzę aby promować na nim różne produkty.
Typ influencera:
Zweryfikowany przez instamarketing.pl
Adres profilu:
https://www.instagram.com/kamila_glowa
Kategoria:
Lifestyle
Odsłony profilu:
135

Wszystkie informacje dostepne na stronie (profilu influencera kamila_glowa) pochodzą od influencera i udostepniane są za jego zgodą. Informacje aktualizowane są cyklicznie. Instamarketing.pl w sposób automatyczny wyświetla dane dotyczące odsłon profilu @kamila_glowa.

Warunki współpracy z influencerem

Sprawdź jakie elementy dot. współpracy w zakresie Influencer Marketingu akceptuje Kamila Głowa!

Lokowanie produktów

Kamila wyraża zgodę na lokowanie produktów w postach publikowanych na profilu.

Koszt został ukryty, wyślij zapytanie aby poznać warunki współpracy.

Transmisja na żywo

Kamila nie wyraża zgody na prowadzenie transmisji na żywo z przekazem reklamowym.

Koszt został ukryty, wyślij zapytanie aby poznać warunki współpracy.

Organizacja konkursów

Kamila wyraża zgodę na współorganizację konkursów z nagrodami reklamodawcy.

Koszt został ukryty, wyślij zapytanie aby poznać warunki współpracy.

Video sponsorowane

Kamila wyraża zgodę na publikację postów sponsorowanych w formie video.

Koszt został ukryty, wyślij zapytanie aby poznać warunki współpracy.

Posty sponsorowane

Kamila wyraża zgodę na publikację postów sponsorowanych w formie zdjęć.

Koszt został ukryty, wyślij zapytanie aby poznać warunki współpracy.

Relacje sponosorwane

Kamila wyraża zgodę na osadzenie posta sponsorowanego w formie relacji.

Koszt został ukryty, wyślij zapytanie aby poznać warunki współpracy.

Wyślij zapytanie o współpracę

Skontaktuj się z nami aby nawiązać współpracę z influencerem kamila_glowa!

Zapytanie zostało wysłane pomyślnie - dziękujemy. Postaramy się odpowiedzieć na przesłane zapytanie dot. współpracy możliwie jak najszybciej.

Przy wycenie poszczególnych aktywności uwzględniamy oczekiwania (cennik) Influncera deklarowane podczas zapisywania się do bazy (katalogu) Influencerów. Stale analizujemy liczbę folowersów, engagement rate (polubienia i komentarze pod postami), zaangażowanie właściciela w prowadzenie profilu oraz kretywność w celu rzetelnej wyceny działań reklamowych na profilu .