@a.n.i.a.z

Opis profilu:
Mpj profil ma na celu promowac marki kosmetyczne , poniewaz uwazam ze makijaz i kosmetyki sa czescia kazdej z nas :)
Typ influencera:
Zweryfikowany przez instamarketing.pl
Adres profilu:
https://www.instagram.com/a.n.i.a.z
Kategoria:
Beauty
Odsłony profilu:
155

Wszystkie informacje dostepne na stronie (profilu influencera a.n.i.a.z) pochodzą od influencera i udostepniane są za jego zgodą. Informacje aktualizowane są cyklicznie. Instamarketing.pl w sposób automatyczny wyświetla dane dotyczące odsłon profilu @a.n.i.a.z.

Warunki współpracy z influencerem

Sprawdź jakie elementy dot. współpracy w zakresie Influencer Marketingu akceptuje Anna Zacharek!

Lokowanie produktów

Anna wyraża zgodę na lokowanie produktów w postach publikowanych na profilu.

Koszt został ukryty, wyślij zapytanie aby poznać warunki współpracy.

Transmisja na żywo

Anna nie wyraża zgody na prowadzenie transmisji na żywo z przekazem reklamowym.

Koszt został ukryty, wyślij zapytanie aby poznać warunki współpracy.

Organizacja konkursów

Anna wyraża zgodę na współorganizację konkursów z nagrodami reklamodawcy.

Koszt został ukryty, wyślij zapytanie aby poznać warunki współpracy.

Video sponsorowane

Anna wyraża zgodę na publikację postów sponsorowanych w formie video.

Koszt został ukryty, wyślij zapytanie aby poznać warunki współpracy.

Posty sponsorowane

Anna wyraża zgodę na publikację postów sponsorowanych w formie zdjęć.

Koszt został ukryty, wyślij zapytanie aby poznać warunki współpracy.

Relacje sponosorwane

Anna wyraża zgodę na osadzenie posta sponsorowanego w formie relacji.

Koszt został ukryty, wyślij zapytanie aby poznać warunki współpracy.

Wyślij zapytanie o współpracę

Skontaktuj się z nami aby nawiązać współpracę z influencerem a.n.i.a.z!

Zapytanie zostało wysłane pomyślnie - dziękujemy. Postaramy się odpowiedzieć na przesłane zapytanie dot. współpracy możliwie jak najszybciej.

Przy wycenie poszczególnych aktywności uwzględniamy oczekiwania (cennik) Influncera deklarowane podczas zapisywania się do bazy (katalogu) Influencerów. Stale analizujemy liczbę folowersów, engagement rate (polubienia i komentarze pod postami), zaangażowanie właściciela w prowadzenie profilu oraz kretywność w celu rzetelnej wyceny działań reklamowych na profilu .