@Lifeisb_

Opis profilu:
Lider sprzedaży Avon, ambasadorka, jestem otwarta na inne propozycje i promowanie zupełnie innych wyrobów.
Typ influencera:
Zweryfikowany przez instamarketing.pl
Adres profilu:
https://www.instagram.com/lifeisb_
Kategoria:
Beauty
Odsłony profilu:
82

Wszystkie informacje dostepne na stronie (profilu influencera lifeisb_) pochodzą od influencera i udostepniane są za jego zgodą. Informacje aktualizowane są cyklicznie. Instamarketing.pl w sposób automatyczny wyświetla dane dotyczące odsłon profilu @lifeisb_.

Warunki współpracy z influencerem

Sprawdź jakie elementy dot. współpracy w zakresie Influencer Marketingu akceptuje Sylwia Jeziorek!

Lokowanie produktów

Sylwia wyraża zgodę na lokowanie produktów w postach publikowanych na profilu.

Koszt został ukryty, wyślij zapytanie aby poznać warunki współpracy.

Transmisja na żywo

Sylwia wyraża zgodę na prowadzenie transmisji na żywo z przekazem reklamowym.

Koszt został ukryty, wyślij zapytanie aby poznać warunki współpracy.

Organizacja konkursów

Sylwia wyraża zgodę na współorganizację konkursów z nagrodami reklamodawcy.

Koszt został ukryty, wyślij zapytanie aby poznać warunki współpracy.

Video sponsorowane

Sylwia wyraża zgodę na publikację postów sponsorowanych w formie video.

Koszt został ukryty, wyślij zapytanie aby poznać warunki współpracy.

Posty sponsorowane

Sylwia wyraża zgodę na publikację postów sponsorowanych w formie zdjęć.

Koszt został ukryty, wyślij zapytanie aby poznać warunki współpracy.

Relacje sponosorwane

Sylwia wyraża zgodę na osadzenie posta sponsorowanego w formie relacji.

Koszt został ukryty, wyślij zapytanie aby poznać warunki współpracy.

Wyślij zapytanie o współpracę

Skontaktuj się z nami aby nawiązać współpracę z influencerem lifeisb_!

Zapytanie zostało wysłane pomyślnie - dziękujemy. Postaramy się odpowiedzieć na przesłane zapytanie dot. współpracy możliwie jak najszybciej.

Przy wycenie poszczególnych aktywności uwzględniamy oczekiwania (cennik) Influncera deklarowane podczas zapisywania się do bazy (katalogu) Influencerów. Stale analizujemy liczbę folowersów, engagement rate (polubienia i komentarze pod postami), zaangażowanie właściciela w prowadzenie profilu oraz kretywność w celu rzetelnej wyceny działań reklamowych na profilu .