Zarabianie na Instagramie - czy to możliwe?

Zarabianie na Instagramie – czy to możliwe?

Share:


Zarabianie na Instagramie jest możliwe! Nie jest łatwe, ale jeżeli poszukujesz informacji na temat tego jak zarabiać na Instagramie, to dobrze trafiłaś/eś! Aby zacząć zarabiać na Instagramie warto zadać sobie 3 pytania.

  1. Czy posiadam odpowiednio duże konto?
  2. Czy posiadam produkt, który potencjalnie mogę sprzedawać użytkownikom Instagrama?
  3. Czy jestem zdeterminowana/y do zaangażowania w prowadzeniu konta?

Jeżeli odpowiedź na któreś z powyższych pytań brzmi twierdząco, to jesteś na dobrej drodze aby zacząć zarabiać na Instagramie! Sprawdź poniżej co dla Ciebie przygotowaliśmy

Sprawdź naszą ofertę!


Zdobądź popularność i fejm na Instagramie! Oferujemy atrakcyjne ceny i rabaty, a gdy znajdziesz na rynku tańszą usługę, to ZAGWARANTUJEMY Ci korzystniejsze warunki kosztowe! Wypróbuj nas i …nie przepłacaj!

Sprawdź cennik usług

Zarabianie na Instagramie – czy to realne?

Instagram to nie tylko portal społecznościowy i miejsce gdzie można pochwalić się pięknymi zdjęciami. To także sposób na zarabianie pieniędzy. Jeszcze nie tak dawno ciężko było uwierzyć, że możliwe jest zarabianie poprzez publikowanie zdjęć na Instagramie. Ten sposób zarabiania zyskuje coraz większą popularność, w dzisiejszych czasach każdy może stać się Influencerem.

Sekret zarabiania na Instagramie

Podstawowa i najważniejsza rzecz jaką należy wiedzieć o Instagramie to fakt, że w gruncie rzeczy nie jest portalem służącym jedynie rozrywce i publikowaniu ciekawych treści i zdjęć. Instagram to przede wszystkim potężne narzędzie marketingowe o dalekich zasięgach i dużej skuteczności. To właśnie ten fakt sprawia, że na Instagramie można zarabiać. Zatem jak to zrobić?

Sekrety zarabiania na Instagramie

 

Aby konto na Instagramie mogło zarabiać powinno mieć odpowiednie zasięgi i dużą ilość followersów. Dzięki temu, treści znajdujące się na profilu trafić mogą do odpowiednio dużej grupy osób, a także wpływać na decyzje tych osób, często są to decyzje zakupowe. Konta Instagramerów o sporych zasięgach, których treści trafiają do odpowiednich grup konsumentów mogą zwrócić uwagę działów marketingu firm. W takim wypadku między daną marką a Instagramerem może dojść do współpracy. Zasady kooperacji mogą być różne, są ustalane indywidualnie, aby jednak zwrócić na siebie i swoje konto na Instagramie uwagę warto znaleźć się w bazie Influencerów Insta Marketing https://instamarketing.pl/influencerzy/.

Zasięg i wpływ – czynniki decydujące o dochodowości konta na Instagramie

Instagram daje twórcom dużo różnorodnych możliwości na zarabianie. Na Instagramie znajdują się profile przyciągające miliony followersów i generujące ogromne zyski. Są także konta hobbystyczne, a dochód z nich stanowi niewielki bonus i drobną gratyfikację włożonej w prowadzenie profilu pracy.

Niezależnie od tego, jakie plany finansowe mamy wobec konta na Instagramie, należy pamiętać, że aby profil osiągnął odpowiednie zasięgi i wpływy należy włożyć w niego dużo pracy i jako pracę traktować swoją aktywność na Instagramie. Instagram jest narzędziem, którego można używać amatorsko, jednak generowanie dochodów z konta na Instagramie wymaga wiedzy i doświadczenia.

Wysokość zarobków, zależy od kilku najważniejszych czynników. Należą do nich:

  • tematyka profilu, kierująca na konto osoby poszukujące konkretnych treści, a także firmy poszukujące konkretnych klientów.
  • Nisza konta na Instagramie wpływa na kategorię produktów, z którymi można powiązać profil.
  • Ilość i przede wszystkim aktywność followersów jest ważnym wyznacznikiem dla reklamodawców.
  • Regularność i atrakcyjność zamieszczanych postów wpływa na atrakcyjność konta.

Jasne wydaje się, że najwięcej zarabiają czołowi Influencerzy oraz tacy, którzy współpracują z największymi markami. Tego typu profile na Instagramie to często przedsięwzięcia przy których pracuje sztab ludzi, specjalistów z różnych dziedzin.

Jak rozpocząć zarabianie na Instagramie?

Najlepiej zarabiające profile wymagają ogromnych nakładów pracy, dlatego powinieneś/aś znać obowiązujące ograniczenia i limity na Instagramie. Zwykle takimi profilami zajmują się specjaliści posiadający wieloletnie doświadczenie w zakresie Influencer Marketingu. W każdym instagramowym profilu drzemie potencjał i warto go wykorzystać.

W zależności od kontentu, liczby followersów i czasu poświęconego na prowadzenie profilu, istnieje kilka metod zarabiania na Instagramie. Warto znać wszystkie, a wykorzystać najlepiej pasujące sposoby:

  • Sponsorowane posty – to dobra metoda na początek działalności. Warto znaleźć i nawiązać współpracę z firmami, których potencjalni klienci to nasi followersi. Dzięki temu ta forma reklamy może okazać się skuteczna, a dodatkowo zainteresuje osoby obserwujące nasze konto.
  • programy partnerskie – taka forma współpracy często polega na otrzymywaniu prowizji od produktów, które zostaną sprzedane.
  • Lokowanie produktów – ta metoda jest podobna do postów sponsorowanych, niemniej zastosowana naturalnie i umiejętnie nie jest oczywistą reklamą. Wzbudza większe zaufanie potencjalnych klientów.
  • Własna marka – sprzedaż własnych produktów i reklamowanie ich na instagramowym profilu.

Chcąc zarabiać na swoim koncie na Instagramie można łączyć wszystkie metody pozyskiwania funduszy. Jest to nawet wskazane. Profil na Instagramie, na którym ukazywały by się tylko posty sponsorowane szybko straciłby zainteresowanie obserwatorów. Chcąc sprawić aby konto na Instagramie stało się bardziej atrakcyjne dla reklamodawców można skorzystać z usług profesjonalistów jak Insta Marketing https://instamarketing.pl/cennik/.

Jak zostać Influencerem?

Pojęcie Influencer jest bardzo szerokie. Mieści w nim się wiele zagadnień. Jeszcze niedawno traktowane jako nowomowa, w krótkim czasie na dobre zagościło w naszym języku. Nikogo już nie dziwi, że będąc Influencerem można dobrze zarobić.

Influencerem to osoba, która poprzez robienie contentu (zdjęcia, video) i dzielenie się swoim życiem albo swoimi pasjami zgromadziła widownię, która śledzi jej albo jego życie. Ze względu na charakter prezentacji treści, dla wielu osób Influencerzy stali się swojego rodzaju autorytetami w wielu dziedzinach. Dzięki temu ludzie liczą się z ich zdaniem i cenią sobie ich opinię.

To jeden z powodów, dla których reklamodawcom bardzo zależy na współpracy z Influencerami. Polecenie jakiegoś produktu przez konkretną osobę znaczy więcej niż nawet najbardziej spektakularna reklama emitowana w telewizji.

Influencerzy ze względu na dość intymny i osobisty charakter Instagrama wydają się być kimś bliskim. Pod postami następuje wymiana myśli między Influencerem a followersami w postaci komentarzy i polubień. Często organizowane są także spotkania w realu, a przede wszystkim Live na Instagramie. Ludzie ufają Influenserom i to jest największy ich atut. Aby marka mogła generować zyski przez długi czas nie można zawieść takiego zaufania.

Chcesz dowiedzieć się jak zostać Influencerem? Sprawdź nasz artykuł – https://instamarketing.pl/influencerzy/jak-zostac-influencerem/!

Współpraca z reklamodawcami

Reklamodawcy i poszczególne marki, które widzą korzyść w nawiązaniu współpracy z konkretnym kontem na Instagramie oferują zwykle najatrakcyjniejszą formę zarobku dla Instagramera. Negocjowanie warunków współpracy i wynagrodzenia to kwestia indywidualna. Wiele zależy od zasięgów i doświadczenia konkretnego Influencera.

Współpraca obejmuje zwykle tworzenie kontentu lub materiałów wideo. Szczegóły kampanii oraz warunki formalne i finansowe uzgadnianie są indywidualnie. Warto zaznaczyć, że często wynagrodzenie nie ma formy pieniężnej, a rzeczową – mogą to być produkty albo usługi.

Wysokość wynagrodzenia zależna jest zwykle od ilości firm, z którymi Influencer współpracuje oraz od ilości i częstotliwości pojawiania się na profilu Instagramowym sponsorowanych treści.

Jak zdobyć followersów?

Ilość propozycji w dużej mierze zależy od ilości osób obserwujących profil na instagramie. Aby zdobyć ich jak najwięcej należy nie tylko publikować ciekawe treści, ale także poprawić widoczność postów.

Nie trzeba nikogo przekonywać jak ważne na Instagramie są hashtagi. Warto dodawać ich dużo i celować w takie, które przyciągają jak największą publiczność. Można dołączyć do nich także popularne Hashtagi jak: #instafollow, #tagforlikes oraz #followback. Warto jednak dopisać też takie, które podkreślą specyfikę posta i profil naszej działalności.

Promowanie profilu na Instagramie może obejmować także organizowanie konkursów i zamieszczanie linków do profilu w mediach społecznościowych. Ważną częścią promocji jest lajkowanie i komentowanie zdjęć innych Instagramerów, najlepiej takich, których działalność jest nam pokrewna.

Ważny jest także czas publikacji postów. Te publikowane około 15:00 i po 17:00 mają potencjalnie większą szansę na dużą liczbę polubień i zdobycie nowych fanów. Dobrą metodą jest także dodawanie postów w niedzielę.

Bardzo ważna jest regularność i konsekwencja. To dzięki niej liczba followersów będzie się systematycznie zwiększać. Wiadomo, że początki są trudne i nie od razu nasze konto będzie się cieszyło dużą popularnością. Każdy kiedyś zaczynał, jednak tylko wytrwali osiągają zamierzone cele.

Podchodząc do sprawy długodystansowo należy jednak przede wszystkim dbać o wysoką jakość treści i zdjęć na naszym profilu. Dzięki temu istnieje szansa na zbudowanie poważnej i dobrze prosperującej marki, która z czasem będzie przynosiła coraz większe dochody.

Oceń artykuł za pomocą serduszka:

Średnia ocena / 5. Liczba głosów:

Jak na razie brak głosów! Zostań pierwszą osobą, która oceni ten artykuł.

Polecane wpisy

Jak stworzyć wyróżnione relacje i okładki na Instagram Story Highlights?
Jak stworzyć wyróżnione relacje i okładki na Instagram Story Highlights?

Highlights są doskonałym sposobem na podsumowanie ważnych wydarzeń, wyeksponowanie najważniejszych informacji o marce...

Instagram dla branży fitness - jak zacząć i czego nie robić?
Instagram dla branży fitness – jak zacząć i czego nie robić?

Wiele osób marzy o zmianie sylwetki, nawyków żywieniowych i ogólnie swojego stylu życia....