Najlepsze aplikacje do repostu na Instagramie

Najlepsze aplikacje do repostu na Instagramie

Share:


Publikowanie treści na Instagramie to codzienność niemal w każdej branży, nic dziwnego, że treści zamieszczane są często tak dobre, że odwzorowanie ich lub stworzenie nowych od podstaw mogłoby być niezwykle kosztowne, dlatego w związku z potrzebą i szansą wykorzystania potencjału, jakim są publikowane zdjęcia, powstają i są ciągle aktualizowane i udoskonalane aplikacje, mające tylko jeden cel, jakim jest repostowanie na Instagramie.

Sprawdź naszą ofertę!


Zdobądź popularność i fejm na Instagramie! Oferujemy atrakcyjne ceny i rabaty, a gdy znajdziesz na rynku tańszą usługę, to ZAGWARANTUJEMY Ci korzystniejsze warunki kosztowe! Wypróbuj nas i …nie przepłacaj!

Sprawdź cennik usług

Co to jest repostowanie?

Dodawanie zdjęcia lub filmu nazywa się utworzeniem posta, lub postowaniem, stąd funkcja, jaką jest repostowanie na Instagramie to ponowne dodanie już udostępnionego raz zdjęcia przez innego użytkownika na tym portalu. Nadrzędną zasadą repostowania jest zachowanie wszelkich informacji, w tym nazwy użytkownika, z oznaczeniem go jako autora oryginalnych zdjęć. Aby dokonać repostu, należy mieć zgodę na publikację, ponieważ mimo oznaczeń autora, publikowanie jego zdjęć bez jego woli może zostać zgłoszone do działu pomocy na Instagramie i odbić się negatywnie na czynie o potencjalnie niewielkiej szkodliwości.

Zanim w ogóle powstały tego typu narzędzia, repostowanie było możliwe poprzez wykonanie zrzutu ekranu, który niestety nie do końca pozwalał zaoszczędzić czas, ponieważ zapisane zrzuty ekranu należało dodatkowo obrobić i przyciąć. Do tego prowadzić notatki kopiując linki, nazwę użytkownika i informację, pozwalającą na segregację. Tak właśnie zrodziły się narzędzia służące do repostowania, aby usprawnić proces i scentralizować całość w jednym pogrupowanym miejscu.

Jakie darmowe aplikacje, służą do repostowania?

Repost for Instagram – Jest jedną z najbardziej zaawansowanych aplikacji dostępnych tylko na system Android, tak więc jest to ogromne rozczarowanie dla użytkowników iOS. Aplikacja pozwala na upublicznianie zdjęć oraz filmów już opublikowanych, dodając samoczynnie znak wodny będący pełną nazwą użytkownika, od którego zdjęcie zostało pobrane. Oczywiście, za dodatkową opłatą funkcja premium pozwala na usunięcie tego znaku, jednak nie jest to sugerowane, jeżeli ktoś zamieści takiej zdjęcie w socjal mediach, gdyż może zostać zgłoszonym i pozwanym o kradzież własności intelektualnej. Oprócz postu aplikacja kopiuje także link do niego, aby można był w dowolnym momencie wrócić, a także i posiada opcję kopiowania opisu do pamięci aplikacji.

Repost via Instant – Aplikacja bazująca na zapisywaniu pobieranych materiałów do pamięci telefonu, pozwala to na potraktowanie takiego pliku jak wszystkich innych już dostępnych i nie potrzebuje jej do stworzenia repostu. Wystarczy wtedy skorzystać z zapisanego pliku i dodać bezpośrednio przez Instagram, uważając na to, aby prawidło oznaczyć twórcę. Choć sama aplikacja jest bezpłatna, tutaj także pojawiają się mikropłatności w celu możliwości usunięcia znaku wodnego z nazwą użytkownika. Największym jej minusem jest brak możliwości planowania postów i dodawania z konkretną datą publikacji.

Reposter – Posiada bardzo rozbudowany system pamięci podręcznej i dodawaniu skopiowanych linków do kolejki, dzięki czemu w dowolnej chwili można skorzystać z listy dostępnych publikacji, czekających na swoją kolej. Dostępna na systemy Android oraz i OS jest bardzo intuicyjna, a przejrzystym interfejs w języku angielskim nie powinien być skomplikowany nawet dla osób nieznających języka obcego, gdyż samouczek krok po kroku wyjaśnia zasady repostowania w formie graficznej.

Jak repostować zdjęcie na Instagramie?

Mając już potrzebne aplikacje, zostaje pytanie, jak zrobić repost na Instagramie? To nic skomplikowanego, mimo iż odbywa się to w aplikacjach zewnętrznych, należy posiadać także dostęp do samego Instagrama. W tym punkcie metoda przedstawiona krok po kroku ma ułatwić repostowanie na instagramie.

  1. Należy w aplikacji Instagram wyszukać konkretny post, który ma być upubliczniony.
  2. Po otwarciu zdjęcia kliknąć w prawym górnym rogu w trzy pionowe kropeczki i wybrać z listy pozycję „kopiuj link”.
  3. Teraz należy przejść do aplikacji służących do repostowania i tam dana pozycja będzie już wyświetlona w oparciu o link z pamięci podręcznej.
  4. W zależności od aplikacji, mając podgląd źródła, można kliknąć przycisk „repostuj” lub „zapisz zdjęcia”.
  5. Pierwsza metoda zapyta o miejsce czy docelowo ma być to stories, czy tablica, natomiast druga opiera się na zrobieniu screena, który potem można dodać przez Instagram, jako nowe zdjęcie korzystając z jednej z wielu opcji: utwórz post/relacja/rolka.
  6. Gotowe! Teraz zostaje tylko oznaczyć autora oryginalnej twórczości, choćby, że postanowi inaczej i zezwoli tylko i wyłącznie na publikację treści bez oznaczania na profilu. Tego typu szczegóły warto dopytać przed publikacją, dodatkowo, jeżeli waga publikacji jest duża, należy kwestię ustalić drogą mailową (mail najczęściej znajduje się w bio), gdyż wiadomości DM można w każdej chili kasować i nie będą w takim przypadku, gdyby do tego doszło, źródłem potwierdzającym umowę zawartą między obiema stronami.

Repostowanie postów, a prawa autorskie?

Aby upubliczniać czyjąś twórczość, bez względu czy to jest zdjęcia z wizerunkiem, czy też treści zupełnie niezwiązane z twórcą, nie podlega dyskusji, że trzeba uzyskać zgodę. Mimo że repostowanie na Instagramie za pomocą aplikacji zewnętrznych jest powszechne i legalne, nie powinno podlegać złudzeniu, że używanie cudzych treści jest zabronione. Może się zdarzyć, że udostępnione bez zgody zdjęcia zostaną skasowane, a w najgorszym przypadku cały profil Instagram zostanie zgłoszony jako nieuczciwy użytkownik korzystający ze zdjęć objętych ochroną wartości intelektualnej, jaką bez wątpienia są publikacje na tej platformie społecznościowej.

Aby uniknąć problemów, warto napisać do użytkownika wiadomość prywatną z pytaniem o możliwość udostępnienia jego twórczości z zaznaczeniem, że będzie zawarta informacja oraz odniesienie do jego profilu jako twórcy. Jeżeli się zgodzi, można wtedy skorzystać z takiej funkcji jak repost zdjęć, jednakże prawa autorskie nadal leżą tylko i wyłącznie po stronie twórcy, a co za tym idzie, nie nabywa się w ten sposób praw do upubliczniania tych zdjęć innym podmiotom, oraz w dowolnym momencie autor może wycofać zgodę i poinformować, aby zdjęcie zostało bezzwłocznie usunięte.

W jakim celu używa się tego typu funkcji?

Trend, jakim jest repost na instagramie, powstał nie tylko z potrzeby marketingowej, jaką bez wątpienia jest pokazywanie zdjęć produktów, usług, inspiracji w zamian za publikację na koncie firmowym o potężnych zasięgach w myśli polityki win:win. To także a może nawet przede wszystkim zrzeszanie osób o podobnych zainteresowaniach, planach, marzeniach i potrzebach, jakie dają nowo powstające konta repostujące tylko i wyłącznie publikacje o podobnej tematyce. Dzięki temu, że wszystko jest w jednym miejscu, użytkownicy mogą bez problemu poznawać nowe marki, ciekawe miejsca lub wskazówki ułatwiające codzienność i jest to wszystko na wciągnięcie ręki. Jednym z najbardziej popularnych kont opierających się o model repost Instagram są między innymi twórcy udostępniających content rękodzieła, stylizacji modowych, ale także aranżacji wnętrz z nawiązaniem do konkretnych klimatów jak boho, sylu industrialnego lub kulinarne ciekawostki i sprawdzone przepisy na szybkie dania dla całej rodziny.

Tworzenie i prowadzenie kont firmowych jest procesem długofalowym, wymaga planowania i strategii marketingowych, aby przynosić skutki, z tego względu repost na Instagramie przeżywa teraz swój renesans, gdyż gdzie jak nie tutaj twórcy mogą zainwestować w reklamę własnej marki, zezwalając na udostępnienie odpłatnie lub nieodpłatnie swoich treści, mając pewność, że trafiają bezpośrednio do konkretnej grupy docelowej.

Oceń artykuł za pomocą serduszka:

Średnia ocena / 5. Liczba głosów:

Jak na razie brak głosów! Zostań pierwszą osobą, która oceni ten artykuł.

Polecane wpisy

Ankieta na Instagramie - jak zrobić?
Ankieta na Instagramie – jak zrobić?

Na liście działań marketingowych nie może zabraknąć opcji publikowania ankiet. Co one wnoszą...

Prywatne wiadomości na Instagramie - specyfika
Prywatne wiadomości na Instagramie – specyfika

Instagram to jeden z najpopularniejszych serwisów społecznościowych. Instagram to zarówno strona internetowa, jak...