Przydatne aplikacje do planowania aktywności na Instagramie

Przydatne aplikacje do planowania aktywności na Instagramie

Share:


Instagram już wiele lat temu przestał być wyłącznie portalem społecznościowym. Estetyczne zdjęcia, ciekawa szata graficzna i bogata paleta barw sprawiają, że każda strona może stać się prawdziwym dziełem sztuki. Każdego roku przybywa osób, które z prowadzenia konta na Instagramie uczyniły swój główny zarobek. Popularność influencerów sprawia też, że powstają coraz to nowe narzędzia, które ułatwiają prowadzenie swojego profilu.

Sprawdź naszą ofertę!


Zdobądź popularność i fejm na Instagramie! Oferujemy atrakcyjne ceny i rabaty, a gdy znajdziesz na rynku tańszą usługę, to ZAGWARANTUJEMY Ci korzystniejsze warunki kosztowe! Wypróbuj nas i …nie przepłacaj!

Sprawdź cennik usług

Jakie są najlepsze aplikacje do planowania aktywności na Instagramie? Które z nich warto zainstalować na swoim komputerze lub telefonie? Sprawdź nasze zestawienie i dowiedz się z czego warto korzystać.

Planoly

Planoly to prosta aplikacja, którą można pobrać bezpośrednio ze sklepu Google Play lub App Store. Istnieje możliwość darmowego korzystania z narzędzia, jednak więcej opcji jest dostępnych po wykupieniu pakietu premium. Większość influencerów używa Planoly do wcześniejszego przygotowania postów do publikacji, automatycznej autoryzacji udostępnienia zdjęcia oraz tworzenia spójnych kafelków. Z poziomu aplikacji Planoly można uzyskać podgląd na potencjalny wygląd swojego profilu, co jest szczególnie przydatne w zachowaniu estetycznego komponowania się postów ze sobą. Publikowanie wcześniej zaplanowanych postów jest wygodną okazją do zaoszczędzenia czasu, jednak narzędzie to oferuje tę opcję wyłącznie w wersji premium. W standardowym, bezpłatnym wariancie każda publikacja może zostać zapisana do opublikowania w przyszłości, lecz aplikacja przypomni użytkownikowi o konieczności zatwierdzenia postu.

Tailwind

Tailwind to platforma do planowania postów, która jest kompatybilna z Pinterestem i Instagramem. Ciekawą opcją oferowaną przez program jest wyświetlanie sugestii dat i godzin, które będą najbardziej odpowiednie na opublikowanie nowych postów. Z tego powodu narzędzie to pozwala zaplanować z kilkutygodniowym wyprzedzeniem swoją działalność w social mediach, a dzięki analizie statystycznej Tailwind podpowie użytkownikowi, w którym momencie zasięgi będą najbardziej zmaksymalizowane. Dodatkowo aplikacja przedstawia szereg statystyk, dzięki którym możliwe jest porównanie zasięgów, lajków i komentarzy pod poszczególnymi wpisami. Tailwind jest zatem nie tylko planerem, ale też narzędziem ułatwiającym prowadzenie social mediów. Platforma posiada swoje dedykowane aplikacje mobilne – można je znaleźć w sklepie Google Play i App Store – oraz dodatek w postaci rozszerzenia do przeglądarki komputerowej. Szczególnie wygodna jest ta ostatnia opcja, ponieważ zaplanowanie postów na Instagram ze znacznym wyprzedzeniem będzie zdecydowanie szybsze i bardziej intuicyjne z poziomu komputera osobistego. Tailwind to rewelacyjne narzędzie, którego funkcje premium wymagają odpowiedniej opłaty. Darmowa wersja pozwala prowadzić jednocześnie po jednym koncie na Instagramie, Pintereście oraz Facebooku. Dostarczane są wówczas tylko podstawowe statystyki, a maksymalna liczba postów w miesiącu wynosi zaledwie 20. Poszerzenie dostępnych opcji jest możliwe za subskrypcję o wartości od 10 do 40 dolarów za miesiąc.

Later

Wśród planerów instagramowych w ostatnich latach dużą popularnością cieszy się Later. Aplikację tę wyróżnia duża liczba darmowych opcji i layout, który jest przejrzysty i wygodny w obsłudze. Podobnie jak Tailwind i Planoly, platforma ta służy to zaplanowania publikacji postów na social media. Po zarejestrowaniu się na stronie later.com użytkownik otrzymuje swój własny kalendarz, który może połączyć z kontem na Instagramie. Opcja tworzenia postów sprawia, że każdy wpis może zostać przygotowany wiele dni wcześniej, a publikacja poszczególnych zdjęć odbędzie się danego dnia o konkretnej godzinie. Autoryzacja publikacji może być automatyczna lub ręczna – w przypadku wybrania tej drugiej opcji użytkownik otrzyma powiadomienie o konieczności zatwierdzenia i pokazania światu swojego najnowszego zdjęcia. Banalnie proste, prawda? Dodatkowo korzystanie z platformy jest całkowicie darmowe. Istnieją oczywiście opcje premium, jednak nawet wyjątkowo aktywni influencerzy mogą korzystać z podstawowej wersji serwisu bez obawy o ograniczenie działalności na Instagramie.

Unum

Unum uznawane jest za najprostszą aplikację marketingową, jaka jest dostępna na rynku. Wśród jej funkcji wyróżnia się możliwość tworzenia wizualizacji kont na Instagramie, publikowanie wpisów z opóźnieniem oraz śledzenie statystyk biznesowych konta. Ta ostatnia opcja jest szczególnie istotna dla profili z dużymi zasięgami. Unum to kompendium wiedzy marketingowej, dzięki której planowanie postów można połączyć z dotarciem do większej grupy odbiorców. Jest to zdecydowanie najbardziej profesjonalna aplikacja w naszym zestawieniu, o czym świadczy również stosunkowo wysoka kwota subskrypcyjna. Ostateczna cena usługi jest zależna od indywidualnych preferencji – program przygotowuje osobne wyliczenia kosztów produktu w zależności od ilości posiadanych kont i dostępnych narzędzi.

Hootsuite

Ostatnim narzędziem wyróżnionym w zestawieniu został Hootsuite. Platforma ta posiada szereg funkcji, które obejmują możliwość prowadzenia każdego serwisu społecznościowego – nie tylko Instagrama. W tym jednym miejscu gromadzone są wszystkie informacje dotyczące aktywności, powiadomień, a nawet otrzymanych maili. Hootsuite jest narzędziem gwarantującym wygodę, lecz część z jego opcji może wydawać się zbyt rozszerzona dla zwykłych miłośników Instagrama. Nauka korzystania z platformy jest zdecydowanie trudniejsza nawet w przypadku prowadzenia jednego serwisu w social mediach. Z tego powodu Hootsuite jest (podobnie jak Unum) polecany użytkownikom, dla których Instagram to główne źródło zarobku. Osoby zajmujące się prowadzeniem social mediów w sposób profesjonalny chętnie wykorzystują to narzędzie, jednak w przypadku jednego konta na Instagramie może to być nieopłacalne. Darmowy Hootsuite obejmuje wyłącznie 30-dniową wersję próbną, którą można zmienić na subskrypcję o wartości 19 dolarów miesięcznie. Jest to zatem rewelacyjne narzędzie, którego ogrom funkcji jest imponujący, jednak dla mniej zaawansowanych miłośników instagramowego marketingu zdecydowanie lepszym wyborem będzie mniej rozbudowany program.

Oceń artykuł za pomocą serduszka:

Średnia ocena / 5. Liczba głosów:

Jak na razie brak głosów! Zostań pierwszą osobą, która oceni ten artykuł.

Polecane wpisy

Jakie są najlepsze praktyki dotyczące CTA na Instagramie?
Jakie są najlepsze praktyki dotyczące CTA na Instagramie?

Jednym z najważniejszych elementów skutecznej strategii marketingowej na Instagramie jest CTA (Call to...

Zarabianie na Instagramie - czy to możliwe?
Zarabianie na Instagramie – czy to możliwe?

Zarabianie na Instagramie jest możliwe! Nie jest łatwe, ale jeżeli poszukujesz informacji na...