Jak dodać link SWIPE UP do instastory?

Jak dodać link SWIPE UP do instastory?

Share:


Swipe up na Instaramowych relacjach nie jest niczym nowym i funkcjonuje już dłuższy czas. Nie każdy jednak może skorzystać z możliwości wstawienia linka do relacji!

Sprawdź naszą ofertę!


Zdobądź popularność i fejm na Instagramie! Oferujemy atrakcyjne ceny i rabaty, a gdy znajdziesz na rynku tańszą usługę, to ZAGWARANTUJEMY Ci korzystniejsze warunki kosztowe! Wypróbuj nas i …nie przepłacaj!

Sprawdź cennik usług

Dowiedz się jakie warunki musisz spełnić aby opcja SWIPE UP pojawiła się na Twoim koncie Instagram i w Twoich relacjach.

Jakie musisz spełniać warunki?

Aby aktywować funkcję Swipe Up i tym samym umieszczać linki do stron zewnętrznych np. do bloga czy też sklepu internetowego (bo prowadzisz już sklep na Instagramie) w swoich relacjach musisz spełnić raptem 3 warunki! Nic prostszego? Otóż może to być mylne wrażenie… Jeden warunek może wymagać czasu oraz sporo pracy.

Dowiedz się jakie warunki musisz spełniać aby aktywować linki w swoich relacjach na instagramie. Warunki jakie musisz spełniać prezentujemy poniżej:

  1. Twoje konto powinno mieć status publiczny (dostęp dla każdego)
  2. Twoje konto Instagram musi posiadać status profilu firmowego, a więc powinno być połączone z fanpage na Facebooku.
  3. Twój profil Instagram musi obserwować co najmniej 10 000 obserwujących (słownie: dziesięć tysięcy).

Aktywacja funkcji Swipe Up na Instagramie

Po spełnieniu powyższych 3 warunków Instagram aktywuje funkcja SWIPE UP automatycznie, nie musisz włączać niczego w ustawieniach swojego profilu.

Jeżeli w jakimś momencie przestaniesz spełniać warunki, Instagram automatycznie wyłączy funkcję SWIPE UP w Twoim profilu. Wystarczy, że spadnie liczba obserwujących do 9 999 lub przełączysz profil na prywatny i funkcja zostanie zdezaktywowana automatycznie.

Masz problem ze zdobyciem 10 000 obserwujących? Kup ich u nas… Sprawdź naszą ofertę i kup obserwujących!

Oceń artykuł za pomocą serduszka:

Średnia ocena / 5. Liczba głosów:

Jak na razie brak głosów! Zostań pierwszą osobą, która oceni ten artykuł.

Polecane wpisy

Instagram Emoji - jako korzystać z emotikon na Instagramie?
Instagram Emoji – jak korzystać z emotikon na Instagramie?

Emotikony (emoji) to niewielkie piktogramy, logogramy lub smiley (uśmiechnięte buźki) używane w przede...

Sklep na Instagramie - jak sprzedawać na Insta?
Sklep na Instagramie – jak sprzedawać na Insta?

Wiadomym jest, że Instagram jest w dzisiejszych czasach bardzo ważnym narzędziem marketingowym dla...