Chcesz zarabiać na swoim profilu?

Posiadasz profil z naturalnymi folowersami? Twoje posty zdobywają kilkaset lub tysiące polubień oraz kilkadziesiąt lub kilkaset komentarzy? Jeżeli odpowiedź na te pytnia jest twierdząca to zapraszamy Cię do współpracy, dzięki której zmonetyzujesz profil, który prowadzisz! Zadbamy o to, aby trafiały do Ciebie propozycje płatnej współpracy...

Co zyskasz współpracując z nami?

  • Prezenty w postaci produktów

    Otrzymuj prezenty w postaci produktów (kosmetyki, odzież, obuwie, książki, gadżety oraz inne przedmioty) w zamian za nienachalne ich lokowanie w swoich postach.

  • Wynagrodzenie za publikacje

    Zarabiaj na publikacji postów (zdjęcia oraz video), relacjach, transmisjach na żywo, lokowaniu produktów oraz organizacji konursów! Zacznij generować realny zysk prowadząc profil...

Powierz nam obsługę profilu w zakresie Influencer Marketingu na Instagramie bez żadnych kosztów. Współpraca z nami nic Cię nie kosztuje, możesz tylko zyskać!

Formularz zgłoszeniowy

Aby zgłosić się do bazy influencerów Twój profil powinien posiadać minimum 1001 obserwujących oraz odpowiednie zaangażowanie w ostatnio opublikowanych postach. Jeżeli posiadasz mniej niż 1001 obserwujcych oraz/lub niskie zaangażowanie pod postami, to nie zgłaszaj swojego profilu do katalogu influencerów!

Kategoria Twojego profilu Instagram to:

 

Jakie wynagrodzenie chcesz uzyskiwać za współpracę?

Wybierz elementy, którymi jesteś zainteresowny/a i wprowadź wartości - np.: 25. Dla elemnetów, którymi nie jesteś zainteresowny/a wprowadź zero - 0.

Wyraź zgodę na publikację zgłoszenia na stronie wwww:

 

Zgłoszenie przesłano pomyślnie. Sprawdź za 2-3 dni czy Twój profil został dodany do katalogu jeżeli wyraziłeś/aś zgodę na publikację zgłoszenia na naszej stronie.

  • * Wszystkie dane są wymagane do przetworzenia oraz rozpatrzenia wniosku dot. zgłoszenia Influencera. W przesyłanym formularzu zgłoszeniowym prosimy o staranne wskazanie loginu (nazwy użytkownika) Instagram bez @ lub innych dodatkowych znaków. Przykładowo dla profilu dostępnego pod adresem instagram.com/instamarketing.pl należy wskazać login instamarketing.pl. Niepoprawne wskazanie loginu skutkować będzie nierozpatrzeniem wniosku zgłoszeniowego do bazy influencerów InstaMarketing. Opis profilu powinien zawierać informacje o Tobie i Twoim profilu (np.: kim jesteś, dlaczego prowadzisz profil Instagram). Opis profilu powinien być krótki, treściwy i starannie przygotowany - minimum 250 i maximum 300 znaków ze spacjami.

Jak to działa?

Zasada działania jest bardzo prosta. Zgłaszasz swój profil do bazy (katalogu) Influencerów Insta Marketing - uzupełniając prosty i krótki formularz (dostępny powyżej). Oznaczasz działania marketingowe, które możesz realizować na swoim profilu i przesyłasz formularz. Podczas wysyłania formularza nasz system wstępnie zweryfikuje Twój profil - sprawdzi automatycznie podstawowe dane profilu, takie jak: liczbę postów, obserwujących, obserwowanych, średnią liczbę polubień oraz komentarzy jakie zdobywają Twoje posty (analizując 5 ostatnio dodanych postów). W przeciągu 48h od otrzymania zgłoszenia, poddamy Twój profil oględzinom oraz analizie. Sprawdzimy naturalność folowersów, engagement rate (zaangażowanie na profilu) oraz Twoją kreatywność. W przypadku pozytywnej oceny profilu skontaktujemy się z Tobą w celu zweryfikowania stawek za poszczególne aktywności - sugerując Ci ich odpowiedni poziom (bazujący na analizie profilu). Od Ciebie będzie zależeć, czy zgodzisz się z naszą propozycją, czy pozostaniesz przy swoich stawkach przesłanych w formularzu zgłoszeniowym. Po wypracowaniu cennika, utworzymy Twój osobisty profil Influencera InstaMarketing i rozpoczniemy poszukiwania reklamodawców, którzy nawiążą z Tobą współpracę.

Jakie muszę spełnić warunki aby dołączyć do bazy (katalogu) Influencerów?

Aby dołączyć do bazy (katalogu) Influencerów InstaMarketing musisz posiadać publiczny profil Instagram - dostępny dla każdego, na którym publikujesz regularnie posty. Twoje posty powinny cieszyć się zainteresowaniem odbiorców, a sam profil powinien posiadać kilka tysięcy lub kiladziesiąt/kilkaset tysięcy naturalnych obserwujących. Profile z niskim zaangażowaniem oraz "sztucznie napompowaną" liczbą obserwujących będziemy dyskredytować, informując mailowo w czym tkwi problem.

Czy obecność w bazie (katalogu) influencerów jest płatna?

Obecność w bazie (katalogu) Influencerów InstaMarketing jest bezpłatna. Zgłaszając swój profil do naszego katalogu nie poniesiesz żadnych kosztów. Możesz tylko zyskać, bez żadnego ryzyka. Zgłoś swój profil do naszje bazy i czekaj na propozycje współpracy. Zwiększ bezpłatnie swoje szanse na zdobycie dodatkowych pieniędzy.

Czy mogę umieścić link do swojego profilu Influencera na profilu Instagram?

Oczywiście! Swój link profilowy Influencera (przykładowy link: instamarketing.pl/influencerzy/?user=by.agasi&ca=Parenting&lp=1&tz=0&ok=1&vs=0&ps=1&rs=1&v=1) otrzymasz maksymalnie do 48 godzin od przesłania wniosku o dołączenie do bazy (katalogu) Influencerów InstaMarketing. Link możesz wstawić edytując ustawienia swojego profilu Instagram, uzupełniając pole "Witryna Internetowa". Przed dodaniem linka do swojego profilu zalecamy jego skrócenie np. za pośednictwem platformy goo.gl. Po zapisaniu ustawień link do Twojego profilu będzie dostępny w Twoim Instagramowym BIO, informując tym samym potencjalnych reklamodawców jakie formy współpracy akceptujesz.

PRACUJEMY LOKALNIE, DZIAŁANIA PROWADZIMY GLOBALNIE

Instagram stwarza doskonałe warunki targetowania dzięki czemu narodowość, język, miejsce zamieszkania nie stanowią żadnych barier.

Pracujemy lokalnie, działania prowadzimy globalnie

Zaufali nam

Sprawdź przykładowe marki z którymi współpracowaliśmy lub współpracujemy aktualnie w zakresie realizacji działań/kampanii marketingowych na Instagramie.

  • Ekwiaty
  • Muse Cosmetics
  • Doktor Marchewka
  • Active
  • Agora S.A.
  • Yasumi
  • Bialcon
  • Cafessima
  • Kwadratove
  • Moje Musli
  • Tiviano Atelier
  • Baby Mama
  • Prosto ze Wsi
  • Flashmaps
  • Flowerose
  • Zielona Polana
  • Zegarki Centrum
  • Stelo