Jak zostać Influencerem?

Posiadasz profil z naturalnymi folowersami? Twoje posty zdobywają kilkaset lub tysiące polubień? Jeżeli odpowiedź na te pytania jest twierdząca, to zapraszamy Cię do współpracy. Zmonetyzuj swój Instagramowy profil! Zadbamy o to, aby trafiały do Ciebie propozycje płatnej współpracy.

Sprawdź, co zyskasz współpracując z nami!


Prezenty w postaci produktów

Otrzymuj prezenty w postaci produktów (kosmetyki, odzież, obuwie, książki, gadżety oraz inne przedmioty) w zamian za nienachalne ich lokowanie w swoich social mediach (postach).

Wynagrodzenie za publikacje

Zarabiaj na publikacji postów (zdjęcia oraz video), relacjach, transmisjach na żywo, lokowaniu produktów oraz organizacji konkursów! Zacznij generować realny zysk za pomocą Instagrama...

Jak zostać Influencerem?
Tylko krok dzieli cię od zgłoszenia profilu do naszej bazy Influencer marketing

Formularz zgłoszeniowy

Aby zgłosić się do bazy influencerów Twój profil powinien posiadać minimum 1001 obserwujących oraz odpowiednie zaangażowanie w ostatnio opublikowanych postach. Jeżeli posiadasz mniej niż 1001 obserwujących oraz/lub niskie zaangażowanie pod postami, to nie zgłaszaj swojego profilu do katalogu influencerów! Konta niespełniające kryteriów będą odrzucane bez informowania o tym fakcie zgłaszającego.

Kategoria Twojego profilu Instagram to:

 

Jakie wynagrodzenie chcesz uzyskiwać za współpracę?

Wybierz elementy, którymi jesteś zainteresowny/a i wprowadź wartości - np.: 25. Dla elementów, którymi nie jesteś zainteresowny/a wprowadź zero - 0.

Wyraź zgodę na publikację zgłoszenia na stronie www:

 

Zgłoszenie przesłano pomyślnie. Sprawdź za 2-3 dni czy Twój profil został dodany do katalogu, jeżeli wyraziłeś/aś zgodę na publikację zgłoszenia na naszej stronie.

* Wszystkie dane są wymagane do przetworzenia oraz rozpatrzenia wniosku dot. zgłoszenia Influencera. W przesyłanym formularzu zgłoszeniowym prosimy o staranne wskazanie loginu (nazwy użytkownika) Instagram bez @ lub innych dodatkowych znaków. Przykładowo dla profilu dostępnego pod adresem instagram.com/instamarketing.pl należy wskazać login instamarketing.pl. Niepoprawne wskazanie loginu skutkować będzie nierozpatrzeniem wniosku zgłoszeniowego do bazy influencerów InstaMarketing. Opis profilu powinien zawierać informacje o Tobie i Twoim profilu (np.: kim jesteś, dlaczego prowadzisz profil Instagram). Opis profilu powinien być krótki, treściwy i starannie przygotowany - minimum 250 i maximum 300 znaków ze spacjami.

Zwiększ swoje dochody za pomocą Influencer Marketingu
Zwiększ swoje dochody!

Zdobądź reklamodawców i nowe budżety

  • Pozwól się znaleźć reklamodawcom dodając swój profil do naszego katalogu. Zaistniej w mediach społecznościowych jako twórca treści.

  • Zostać influencerem nie jest łatwo - każdy może, ale nie każdemu udaje się pozyskać partnera, który wynagradza za publikacje lokowania produktów, konkursy, czy też inne akcje promocyjne. Nasza usługa zbliży Cię do tego!

  • W trakcie współpracy utworzymy specjalnie dla Ciebie wizytówkę Twojego profilu na naszej stronie, tak aby każdy reklamodawca mógł do Ciebie dotrzeć i nawiązać z tobą współpracę. Możesz zostać Influencerem szybciej niż myslisz!

Szerokie możliwości współpracy

Atrakcyjne wynagrodzenie

Chcąc zostać Influencerem należy spodziewać się przypływu dodatkowej gotówki! Ta różnić się będzie w przypadku każdego projektu. Każdy Influencer wynagradzany jest na zasadach indywidualnych. Wycena współpracy zawsze jest wielowymiarowa i uwzględnia parametry profilu w tym jego statystyki i zasięgi.

Szerokie możliwości

Współpracując z nami otwierasz się na nowe kontakty! Pełnimy funkcję łącznika między Reklamodawcami, dzięki czemu pozwalamy zostać Influencerem. Dbamy jednocześnie o Twój komfort oraz komfort Reklamodawcy przenosząc na siebie wszelkie formalności dotyczące legalizacji Twojego nowego źródła dochodu! Reklamodawcom wystawiamy faktury VAT, a z Tobą podpisujemy umowę o dzieło lub zlecenie, abyś nie musiał/a zakładać jednoosobowej działalniści gospodarczej i ponosić dodatkowych kosztów.

Szerokie możliwości targetowania

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

Sprawdź najczęściej zadawane pytania oraz odpowiedzi w zakresie influencer marketingu. Dowiedz się o co pytają użytkownicy i sprawdź nasze odpowiedzi na często pojawiające się pytania. Dowiedz się jak zostać Influencerem na Instagramie!

Jak to działa - jak zostać influencerem?

Zasada działania jest bardzo prosta. Aby zostać Influencerem (znanym Influencerem) zgłaś swój profil do bazy (katalogu) Insta Marketing - uzupełniając prosty i krótki formularz (dostępny powyżej). Oznaczasz działania marketingowe, które możesz realizować na swoim profilu i przesyłasz formularz. Podczas wysyłania formularza nasz system wstępnie zweryfikuje Twój profil - sprawdzi automatycznie podstawowe dane profilu, takie jak: liczbę postów, obserwujących, obserwowanych, średnią liczbę polubień oraz komentarzy jakie zdobywają Twoje posty (analizując 5 ostatnio dodanych postów). W przeciągu 48h od otrzymania zgłoszenia, poddamy Twój profil oględzinom oraz analizie. Sprawdzimy naturalność folowersów, engagement rate (zaangażowanie na profilu) oraz Twoją kreatywność. W przypadku pozytywnej oceny profilu skontaktujemy się z Tobą w celu zweryfikowania stawek za poszczególne aktywności - sugerując Ci ich odpowiedni poziom (bazujący na analizie profilu). Od Ciebie będzie zależeć, czy zgodzisz się z naszą propozycją, czy pozostaniesz przy swoich stawkach przesłanych w formularzu zgłoszeniowym. Po wypracowaniu cennika, utworzymy Twój osobisty profil Influencera InstaMarketing i rozpoczniemy poszukiwania reklamodawców, którzy nawiążą z Tobą współpracę.

Influencer na Instagramie

Jakie muszę spełnić warunki aby dołączyć do bazy (katalogu) Influencerów?

Aby dołączyć do bazy (katalogu) Influencerów Insta Marketing musisz posiadać publiczny profil Instagram - dostępny dla każdego, na którym publikujesz regularnie posty. Aby zostać influencerem na instagramie Twoje posty powinny cieszyć się zainteresowaniem odbiorców, a sam profil powinien posiadać kilka tysięcy lub kilkadziesiąt/kilkaset tysięcy naturalnych obserwujących. Profile z niskim zaangażowaniem oraz "sztucznie napompowaną" liczbą obserwujących będziemy dyskredytować, informując mailowo w czym tkwi problem.

Czy wymagana jest regularność publikaci?

Regularność dodawania postów na Isntagramie jest kluczowa! Pokaż reklamodawcom, że jesteś systematycznym oraz zorganizowanym twórcą contentu. Zadbaj o regularność publikacji, gdyż zbyt małe zaangażowanie w prowadzenie konta na Instagramie może okazać się kotwicą, która nie pozwoli wypłynać Ci na szerokie wody. Jeżeli poważnie myślisz nad tym jak zostać Influencerem, to wypracuj w sobie nawyk regularnego publikowania contentu na swoim insta feedzie!

Czy obecność w bazie (katalogu) influencerów jest płatna?

Obecność w bazie (katalogu) Influencerów InstaMarketing jest bezpłatna. Jeżeli dalej zastanawiasz się jak zostać Influencerem, to zacznij od zgłoszenia swojego profil do naszego katalogu. Nie poniesiesz żadnych kosztów. Możesz tylko zyskać, bez żadnego ryzyka. Zgłoś swój profil do naszej bazy i czekaj na propozycje współpracy. Zwiększ bezpłatnie swoje szanse na zdobycie dodatkowych pieniędzy.

Czy mogę umieścić link do swojego profilu Influencera na profilu Instagram?

Oczywiście! Swój link profilowy Influencera (przykładowy link: instamarketing.pl/influencerzy/soniawoj/) otrzymasz po przesłania wniosku o dołączenie do bazy (katalogu) Influencerów InstaMarketing oraz akceptacji, która może potrwać nawet kilka dni roboczych. Link możesz wstawić edytując ustawienia swojego profilu Instagram, uzupełniając pole "Witryna Internetowa". Przed dodaniem linka do swojego profilu zalecamy jego skrócenie np. za pośrednictwem platformy bitly.com. Po zapisaniu ustawień link do Twojego profilu będzie dostępny w Twoim Instagramowym BIO, informując tym samym potencjalnych reklamodawców jakie formy współpracy akceptujesz.

Trzeba dobrze wyglądać

Kiedy prześlecie zaproszenie do kampanii w zakresie influencer marketingu?

Zaproszenie do kampanii wysyłamy indywidualnie w momencie gdy zgłasza się do nas reklamodawca zainteresowany współpracą z konkretnym Influencerem znajdującym się w naszej bazie. Zaproszenia wysyłamy również po akceptacji wstępnej listy influencerów przez naszych reklamodawców do wybranych osób z naszej bazy. Jeżeli Twój profil nie znajduje się w naszym katalogu to dowiedz się jak zostać influencerem i zgłoś się do naszej bazy (formularz i zasady przyjęć znajdziesz powyżej).

Jak zacząć być influencerem?

Nie musisz spełniać specjalnych warunków aby zacząć być influencerem. Na tej stronie w szczegółowy sposób wyjaśniamy jak zostać Influencerem na Inastagramie. Każdy może zostać influencerem! Jeżeli chcesz zostać Influencerem, to zbuduj swoja widoczność oraz "markę" w social mediach. Spróbuj się wyróżnić, podejdź do budowy swojej widoczności nieszablonowo.

Jak zostać Influencerką?

Czy influencer zarabia?

Nie zawsze udział w kampanii influencerskiej wiąże się z zarobkami. Czasami wynagrodzeniem za udział w kampanii bywa wypłacane w tzw bartarze - influencer zamiast wynagrodzenia otrzymuje produkty marki lub nagrody rzeczowe. Zdarza się jednak, że za konkretną publikację, lokowanie produktu reklamodawca wypłaca Influencerowi wynagrodzenie uzależnione od wielkości, rozpoznawalności oraz zasięgów "social mediowego celebryty".

Czy Influencer zarabia?

Jak zostać managerem influencera?

Aby zostać managerem Influencera musisz posiadać szeroką wiedzę w obszarze social media i tego w jaki sposób dziłają ekosystemy na których komunikację ze swoimi odbiorcami prowadzi Influencer. Doświadczenie poparte projektami przy których brałeś/aś udział może mieć dodatkowe znaczenie. Zwykle wiedzę i takie doświadczenie zdobyć można w agencji digital/social media lub pracując przy działaniach z obszaru mediów społecznościowych po stronie Klienta.

Jak zostać managerem influencera?

Ile zarabia influencer za post?

To zależy. Każdy influencer zarabia inaczej, bo nie ma 2 takich samych osobowości posiadających tych samych odbiorców. Zarobki za publikację jednego posta kształtują się od kilku złotych do kilkuset tysięcy złotych. Im większa rozpoznawalność oraz wpływ na masy, tym większe gaża za publikację jednego posta! Znaczenie tu jeszcze ma forma - lepiej płatne są materiały wideo!

Jak zarabia manager influencera?

Manager influencera zwykle zarabia w oparciu o stałe fee + zmienną prowizję uzależnioną od przychodów influencera. Zarobki mogą kształtować się od kilkuset złotych do kilkunastu tysięcy złotych miesięcznie.

Jaki powinien być influencer w sieci?

Influencer w sieci powinien być przede wszystkim naturalny i szczery w swoim przekazie. Nie powinien ulegać emocjom ora prowokacjom, które w skrajnych przypadkach potrafią pogrążyć karierę oraz kontrakty na lata lub na zawsze.

Jakościowe zdjęcia

Jak wygląda praca influencera?

Praca influencera nie ma stałego schematu. Każdy jest inny i każdy ma swój indywidualny styl oraz tryb życia. Stałym elementem i narzędziem pracy influencera jest telefon i/lub aparat za pomocą którego wykonywane są zdjęcia. Dzień bez zdjęcia/relacji zdarza się rzadko. Złapanie ujęcia w któym ulokowanie produktu nie zawsze jest prostym zadaniem, a wykonanie tego idealnego zdjęcia lub nagrania może zająć nawet kilka dobrych godzin! Jeżeli interesuje Cię takie życie, to na tej stronie szczegółowo opisujemy jak zostać influencerem - tylko od Ciebie zależy czy nim zostaniesz, czy nie!

Czy będziesz dystrybuować treści reklamodawcy?

Nie koniecznie. To jakie czynności w ramach współpracy będziesz musiał/a wykonać zależy od Reklamodawcy. W przypadku Instagrama zwykle jest to lokowanie produktu. Raczej nie powinieneś/aś być nakłaniana aby dystrybuować treści.

Jak to wszystko działa?

Z jakich kanałów komunikacji z odbiorcami warto korzystać przy kampanii reklamowej?

Wybierz kanały komunikacji najbardziej odpowiedni dla siebie! Korzystaj z tego w czym czujesz się najlepiej. Nie rób niczego na siłę - jeżeli naprawdę chcesz zostać Influencerem, to bądź naturalna/y! Jeżeli nie przepadasz za formami wideo, kożystaj z postów oraz relacji. Jeśli nagrania wideo są Twoim konikiem wykorzystaj to w komunikacji z followersami!

Czy reklamodawcy dają wolną rękę w tworzeniu kreacji reklamowych?

Nie zawsze, ale jeżeli lokowanie produktu oraz współpraca ma wyglądać naturalnie, to wymagana będzie Twoja nieszablonowość oraz kreatywność! Podczas gdy będziesz tworzyć konkretny temat, zastanów się jak najlepiej go zaprezentować swoim odbiorcom. Przecież, to Ty znasz ich najlepiej!

Lokowanie produktu na Insta

Czy mój profil powinien posiadać wartościowe treści?

Jeżeli cały czas myślisz jak zostać influencerem, to tak!. Nie wyobrażamy sobie aby było inaczej. Mało jakościowy kontent nie zagwarantuje Ci sukcesu w influencer marketingu... Nasi partnerzy niechętnie nawiązują współpracę z Influencerami, posiadającymi nijakie profile. Twój profil powinien posiadać jakościowe treści przykuwające oko odbiorców, dzięki czemu zapewnisz sobie sukces oraz wynagrodzenie na wysokim poziomie za współpracę.

Jakośc zdjęc na Insta ma znaczenie

Czy mogę polecać produkty za pomocą Instagram reels?

Oczywiście, rolki (reels) to bardzo popularna forma publikacji krótkich materiałów wideo. Osoby korzystające na co dzień z TiKToka rozwiązanie znają od kilku lat. Zwykle reklamodawca określa jakiego typu postów oczekuje w swojej kampanii i jeżeli akceptuje rolki, to jest możliwość publikowania postów w formie rolek z uwzględnieniem lokowania produktów.

Wideo na Instagrama

Czy powinien interesować mnie algorytm Instagrama?

Oczywiście, że tak! Twój profil żyje dzięki algorytmowi i zawdzięcza mu performance. Dbaj o to, aby nie wypaść źle w oczach Instagrama. Jeżeli podpadniesz, to Twoje zasięgi mogą zaliczyć przysłowiowe dno, a wówczas nie pozyskasz intratnych ofert współpracy i trudno Ci będzie zostać influencerem na instagramie.